Sakit Sendi? Joint Health Complex Membantu...

  • Sunday 15 September 2013
  • Adakah Anda mengalami keadaan dibawah??:

    ✔ Anda menderita sakit sendi?
    ✔ Mengalami lenguh-lenguh?
    ✔ Mengalami ketegangan? 
    ✔ sendi berbunyi keriuk-keriuk atau sering sengsara dengan masalah ketidak selesaan sendi? 
    ✔ atau ayah dan ibu sering mengadu susah bergerak dan beribadat kerana sakit lutut, belakang, pinggang??

    Shaklee Advanced Joint Health Tablet (AJHT) mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.

    Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%


    .

    Bagaimana AJHT boleh membantu anda?

    1. Meningkatkan cushioning : Glukosamin pekat yang dihasilkan daripada ekstrak jagung membantu memelihara rawan- cushioning perlindungan diantara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas.

    2. memelihara tisu penghubung yang sihat: zink, kuprum, manganese dan vitamin c membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.

    3. meningkatkan keselesaan sendi: Ekstrak Boswelia pantas membantutkan mekanisma respons stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.

    Dapatkan sekarang.. Jangan biarkan masalah sendi mengganggu anda untuk meneruskan hidup yang lebih aktif dan bebas bergerak. Sayangi diri kita

    0 comments:

    Post a Comment