Kurus bersama Garlic Complex

  • Saturday 14 September 2013
  • Wow!! Terjumpa artikel ini di majalah. Bawang putih boleh menurunkan berat badan? Tapi nak telan bawang putih macam tu je? Uuuuuuhhh tidaaaaakk!!!

    Nasib baik sekarang dah jumpa alternatifnya, Garlic Complex dari Shaklee.Kelebihan yang terdapat pada Garlic Complex keluaran Shaklee adalah Galic Complex diperbuat daripada bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas dan bebas 100% daripada penggunaan racun perosak. 

    Pembuatan supplement Garlic Complex dilakukan pada terkawal iaitu pada suhu bilik tanpa haba semata-mata untuk mengekalkan pengaktifan Allicin pada tahap 100%. (tidak semua garlic yang dijual dipasaran mempunyai Allicin aktif. Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti kulat, dan mempunyai sifat penyembuh.

    Dwi-teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000 mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

    Berminat untuk merasai sendiri kebaikan GARLIC SHAKLEE?? Boleh sms 013.535.6565 untuk pertanyaan/pesanan atau isi borang2 diatas "Contact Us" dan "Order Form"

    WDots EjenShaklee.
    Shaklee Independent Distributor
    SMS 013.535.6565

    0 comments:

    Post a Comment